04 oktober 2006

iPod R.I.P. (?)

Vanmiddag zat ik (zoals gewoonlijk) lekker naar mijn iPod te luisteren toen hij er ineens mee ophield. Gebeurt wel ooit vaker, effe resetten en hij doet het weer. Maar deze keer gebeurde er niets.
Er verscheen wel dit icoontje.

O-ooh. Ziet er niet best uit, waarschijnlijk een hardware-probleem. Wat ik ook probeer... Nu gebruik ik dit ding ook al weer bijna twee jaar dagelijks dus het kan best zijn dat'ie op is. En ik was toch al van plan om op korte termijn een nieuwe aan te schaffen, deze is bijna vol (en kan natuurlijk geen video afspelen). Maar ja, het is nog geen Sinterklaas, nog geen Kerst en voordat ik jarig ben duurt ook nog even. Zucht, wat een probleem...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Slimmerik :-)

WJ zei

nee nee nee, ook al heb ik de schijn tegen anonymous, het is niet wat je denkt. Hij is echt kaput!