07 november 2005

NIEUW ITEM: Effe Shuffelen #1

's Ochtends vroeg in de auto op weg naar mijn werk luister ik altijd naar Stenders Vroeg Op (Yorin FM). Na het nieuws van 8 uur wordt begonnen met het item "Effe Shuffelen". Op de I-River van Rob Stenders staan zo'n 10.000 nummers en via de shuffle-functie wordt bepaald welk nummer wordt gedraaid. Nou heb ik geen 10.000 nummers op mijn I-Pod maar toch voldoende op ook zo'n rubriekje te starten. Nadeel is natuurlijk dat ik niets kan laten horen, maar ik kan er wel iets over vertellen (als ik zin heb). Vandaag numero uno:


(de link leidt je naar de Music Store van I-Tunes, om het nummer te kunnen downloaden dien je eerst I-tunes te downloaden. Dit kan via deze link)

Kijk, natuurlijk is het origineel (uit 2002, album Hard Candy) van de Counting Crows zonder de Zeeuwse wannabees stukken beter, maar het samenzang tussen de altijd depressieve Adam F. Duritz van de Crows en Pascal Jakobsen is zeker uniek te noemen. Nummer 1 hit uit 2004.

Geen opmerkingen: