24 oktober 2005

NEWS SONGS #6 Elvis en de parkeermuntjes

Op de Nu.nl-site stond dit opmerkelijke bericht:

Haar obsessie voor Elvis Presley heeft een 46-jarige Britse in de gevangenis gebracht. Om haar verzameling memorabilia van de King of Rock 'n Roll te betalen, ontvreemdde de gemeentelijke kassierster tien jaar lang munten uit de opbrengst van parkeermeters. Volgens Britse media stal Julie Wall zeker 750.000 euro. Een rechtbank veroordeelde haar tot drie jaar cel.
Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen liefhebber ben van Elvis (sorry Rens). Voor mij begint het eigenlijk pas met muziek eind jaren 70, dus van Elvis heb ik maar een staartje meegemaakt (hij stierf in 1977). Maar goed, hier dan toch mijn top 3 (5 lukt echt niet!) van Elvis-songs:
  1. Suspicious Minds
  2. Viva Las Vegas
  3. Return To Sender (Live 8-1-1976)

Geen opmerkingen: