09 augustus 2005

MUZIEK: Coldplay


Ik ben dus een fan van Coldplay. Nou ja fan, het is niet zo dat ik naar hun concerten ga of dat ik posters aan de muur heb hangen. Maar ik luister graag naar hun muziek. Stevige gitaarwerk afgewisseld met het fragiele stemgeluid van Chris Martin. Gisterenavond al zappend kwam ik ze tegen op MTV. Recent concert waarbij ze ingingen op vragen vanuit het publiek en toelichting gaven op de totstandkoming van hun songs. Storytellers of zoiets. Doet er verder niet toe. Hier mijn top 5 van Coldplay-nummers:


  1. Yellow (Parachutes)
  2. In My Place (A Rush Of Blood To The Head)
  3. Politik (A Rush Of Blood To The Head)
  4. Fix you (X&Y)
  5. The Scientist (A Rush Of Blood To The Head)

1 opmerking:

Elrenzo zei

Soms bekruipt me het gevoel dat mensen niet snappen hoe ik me voel,
voor de buitenwereld iemand die altijd loopt te stralen!!,
maar niemand ziet dat ik blijk te verdwalen,
verdwalen in emoties, gevoelens van vreugde, gevoelens van verdriet,

de vreugde laat ik zien maar het verdriet niet!!
dus oordeel niet te snel over iemands vreugde en verdriet
soms is de waarheid anders dan je aan de buitenkant ziet.


Thanks for being my friend Duder.

Elrenzo